Malaysia Leading Online Shopping Marketplace

  • Sell With Us
  • Follow Us On
  • Sign Up
  • Login

Please Login to see product.

Ramadhan Paling Epik - Bacaan kanak-kanak Buku kanak-kanak [ Ana Muslim ]
No Rating Yet
0 Sold
RM 12.90 / Per Item

Color

Please select product variation first

Quantity

5 Items Left
Total
RM 12.9
Store Overview
FZ Bookstore
2 days ago
Products 622
Followers 20
Rating 5
Joined Within a Year
Cancellation Rate 0%
Product Specification
Category
: Books & Media  >  Children's Books
Brand
: Not Specified
Model
: Not Specified
SKU
:
Dimension (Length x Width x Height)
: 10.00 x 10.00 x 10.00
Weight(KG)
: 0.2
Manufacturing Country
: Not Specified
Warranty Type
: No Warranty
Warranty Value
: -
Warranty Description
: -
Ship From
: Selangor

Product Description
Fuh! Macam-macam betul dugaan sepanjang bulan Ramadan ni. Mungkin bagi korang, puasa tu senang je, makan-makan kuaci. Apa ada hal kan? (Eh, dah riak tu tau!) Tapi, haisy... Kalau dah dahaga sangat tu air paip pun boleh nampak macam sirap bandung! Fuhhh... Itu belum masuk lagi bab tengok adik minum susu. Dahlah lemak berkrim, silap, nak je gunakan kuasa veto ni merebut susu adik tu. (Sabar Fitriah... Sabar...) Haa... Sebenarnya yang lebih epik daripada tu pun ada tau. Agak-agaknya, korang boleh teka tak? Jeng... Jeng... Jeng... Tak payahlah nak teka-teka sangat. Korang baca jelah buku ni!
Product Review
- / 5.0
  • 0 Shopping Cart
  • Wishlist
  • Voucher Center
  • Information
  • Chat
  • Login / Signup
  • What's In The Box
  • Share
  • Back
  • Back To Top
  • ©2022 PG MALL. All Rights Reserved.