Malaysia Leading Online Shopping Marketplace

NARINAR ESSENTIAL OIL ROSE LOVE

No Rating Yet
0 Sold
RM 99.00 / Per Item

Color

Plase select product variation first


Quantity

5 Items Left

Total :
RM 99.00

Store Overview


Iftitahlittleshop
7 days ago
Products 126 Joined 9 Months Ago
Followers 3 Cancellation Rate 0%
Rating 0

Product Specification


Category
: Home Appliances  >  Cooling and Heating  >  Air Humidifiers
Brand
: Not Specified
Model
: Not Specified
SKU
:
Dimension (Length x Width x Height)
: 10.00 x 10.00 x 10.00
Weight(KG)
: 0.50
Manufacturing Country
: Not Specified
Warranty Type
: No Warranty
Warranty Value
: -
Warranty Description
: -
Ship From
: Kedah

Product Description


JOM Aishah kongsikan manfaat *ROSELOVE* - Bagi sesiapa yang dah cube *ROSELOVE* ni mesti rasa -️-️-️ sangat . Bau dia masyaAllah wangi sangat. Ramai jugak teruja nak ambil Essential Oil Roselove Narinar kan. Meh tengok *10 CARA GUNA ROSELOVE* - 1. Gosok di tapak tangan lepas tu deep inhale. 2. Calit macam perfume di nadi 3. Letak di tengkuk kalau stress di tengkuk. 4. Calit di ulu hati sebab roselove sangat berkait rapat dengan emosi. Chakra emosi letaknya di tengah-tengah dada. 5. Boleh buat mandian, bilasan terakhir, tambahkan garam bukit utk kesan optimum 6. Boleh buat rendaman kaki. 7. Boleh buat cuci miss v. Tambah 1-2 drop dalam air suam. 8. Boleh ganti deodorant. Calitkan di ketiak.Masalah bau badan pun dapat diatasi. 9. Guna bersihkan udara/ aura rumah dengan diffuser. 10. Boleh DIY buat FACE MIST. Letak 1-2 drop Roselove dalam filtered water. Bancuh guna botol mist spray. Nak lebih nyaman, simpan dalam peti bagi sejukkk. Nak jugak la Roselove ni, jom wasap Aishah www.wasap.my/6074399986/NARINAR #narinarsquad #narinarkedah #teamhidayahsquad #teamNarinarAwesome #roselove #berbaloibaloi

Product Review


reviews

- / 5.0


  • Browsing History
  • Official Store
  • 0 Shopping Cart
  • Wishlist
  • Voucher Center
  • Information
  • Chat
  • Login / Signup
  • What's In The Box
  • Share
  • Back
  • Back To Top
  • ©2021 PG MALL. All Rights Reserved.